Fokko Meijer (sr.) is zelf nog steeds vol verwondering: "Het beste Shell tankstation van de wereld. Dit is de kroon op jarenlang hard werken! Dag in dag uit spannen we ons met hart en ziel in voor onze klanten. Vandaag de dag zijn er wereldwijd rond de 40.000 Shell stations waarvan er 16.000 Shell tankstations meestrijden om deze felbegeerde titel in het kwaliteitsprogramma aan “Mensen Maken het Verschil!” binnen te halen. Dat we daar als allerbeste uit de bus komen geeft een heel bijzonder gevoel van trots. Onze dank gaat uit naar het hele team, onze partners en al onze klanten dat we deze unieke prestatie hebben neergezet. Binnenkort zullen we het winnen van deze prijs met onze klanten gaan vieren.”

Sinds april 2008 nemen de Nederlandse Shell stations deel aan “Mensen Maken het Verschil!”. Dit is een internationaal programma onder de titel “People Make the Difference REAL!” waarmee Shell de operatie, service en de klantgerichtheid op de Shell stations naar het hoogste niveau in de markt wil tillen. Het gaat om inzet, passie en respect voor de klant en voor elkaar, zodat iedere klant, elke dag, glimlachend het station verlaat. Dit ondersteunt de centrale doelstelling van Shell “de beste brandstof-retailer van de wereld te zijn en te blijven”. Het programma aan “Mensen Maken het Verschil!” bestaat uit 4 bouwstenen: Jouw Team, Jouw Vaardigheden, Jouw Prestaties en Jouw Succes.

070 – 377 8750