Dagelijks brengen veel Nederlanders een deel van de dag in de auto door. Het tankstation is dan de ideale locatie voor de weggebruiker om een korte stop te maken. Niet alleen om de brandstoftank te vullen en een bezoekje te brengen aan het toilet, maar ook om de dag lekker te starten met een croissantje of even bij te tanken met een heerlijk kopje koffie of vers belegd broodje voor de lunch. De drive-thru bakery van Shell servicestation Van Weelde biedt de automobilist nu nog meer gemak.

“Ik ben trots dat ik als eerste pomphouder van Nederland dit unieke drive-thru concept heb kunnen realiseren. In onze winkel draait het allemaal om een goed en vers assortiment, een redelijke prijsstelling, maar vooral om snelle service,” aldus Gerard van Weelde, ondernemer Shell tankstation aan de Europalaan in Nieuwerkerk aan den IJssel. “Als ondernemer is het natuurlijk geweldig om je klanten van deze extra service te kunnen voorzien.”

EINDE BERICHT

Service bij Shell

De introductie van de drive-thru bakery past binnen het nieuwe servicedenken van Shell, waarbij de klantbeleving op de Shell stations centraal staat. Zo heeft Shell onlangs een nieuw spaarprogramma geïntroduceerd: Shell Bonus Miles. Dit zijn de extra Air Miles van Shell, waarmee iedere klant meer spaart en vaste klanten nog meer.

Shell streeft ernaar om steeds meer winkels op de servicestations te restylen zodat in de zomer van 2012 een groot aantal Shell stations een ‘bakery’ hebben met vers gebakken en belegde broodjes en vers gezette koffie. Bovendien wordt vanaf nu op de snelwegstations gratis WIFI aangeboden en is er gestart met de uitrol van een geheel nieuw toiletconcept in samenwerking met 2theloo.

Telefoon: 070–377 87 50