Tanken houden we het liefst zo plezierig mogelijk voor de portemonnee. Met de vakantie in het vooruitzicht, komt Shell de automobilist deze zomer tegemoet. Met een extra korting van €0,10 per liter op 25 liter brandstof tegen inlevering van 250 Air Miles helpt Shell Nederlanders om mobiel te zijn. De actie is geldig op alle deelnemende Shell service stations in Nederland van 4 juli tot en met 5 september.

10 cent extra korting

Nederlanders houden van autorijden en waarderen hun auto vanwege het gevoel van vrijheid en het gemak om van a naar b te komen. Door de huidige benzinekosten willen we nog weleens een blokje omrijden op zoek naar een goedkopere brandstofprijs. Dat is deze zomer niet nodig, want Shell geeft Air Miles kaarthouders vanaf 4 juli een dubbeltje extra korting per liter op 25 liter brandstof bij inlevering van 250 Air Miles. De actie is een verdubbeling van de normaal geldende brandstofkorting met Air Miles.

“Bijna iedere Air Miles spaarder heeft wel 250 Air Miles en die kun je nu eenvoudig inruilen voor een ongeëvenaarde brandstofkorting. Vooral in deze tijd helpen we onze klanten graag met een besparing op de brandstofprijs, aldus Alfonso Dozzi, Shell Fuels Marketing Manager. “Deze actie past binnen het nieuwe service denken van Shell, waarbij de klantbeleving op de Shell stations centraal staat. We willen hiermee de tankstop voordeliger en plezieriger maken.”

De promotie is bedoeld voor alle automobilisten die deze zomer gebruik maken van de auto. Het maakt hierbij niet uit welke brandstof getankt wordt; voor alle brandstoffen geldt één Air Mile is één cent* waard.

Extra aanbieding

Automobilisten willen vaak niet alleen tanken tijdens een korte stop bij een tankstation, maar ook even bijkomen met een kopje koffie of een broodje. Shell doet er daarom een shopaanbieding bovenop en geeft €2,50 korting tegen inlevering van 250 Air Miles bij een besteding van minimaal €10 in de Shell shops.

* Om in aanmerking te komen voor de korting dien je minimaal 25 liter Shell brandstof te tanken. Over de overige liters van de tankbeurt wordt geen korting verleend. Per tankbeurt kun je maximaal 250 Air Miles inwisselen voor € 2,50 korting op het tankbedrag.

Telefoon: 070–377 87 50