Deli by Shell moet nog beter voorzien in de vraag van consumenten, die steeds meer behoefte hebben aan gemak en een ruime keuze aan gezonde en versbereide producten. Deli by Shell speelt hierop in met een compleet nieuwe stationsinrichting en ruim driehonderd nieuwe producten. Het eerste volledig heringerichte station bevindt zich in Oisterwijk. In december en begin 2016 zullen er meer stations heropenen.

Het Deli by Shell-concept is afgestemd op de dagelijkse behoeften van consumenten. Het concept zal in december en begin 2016 eerst op zes stations worden geïntroduceerd. Op deze manier wil Shell aanvullende inzichten in de wensen van consumenten verkrijgen om daar vervolgens de service en het aanbod van Shell-stations op aan te kunnen passen.

Artist impression van het interieur van een Shell station

Klantgericht assortiment

Een groot deel van de etenswaar wordt ter plekke vers bereid en het aanbod van gezonde en duurzame opties is uitgebreid. Daarnaast zijn veel producten geschikt gemaakt voor zowel consumptie onderweg als thuis en voor elk moment van de dag. Voorbeelden zijn kwaliteitskoffie, versgebakken brood en (warme) maaltijden voor thuis. Shell werkt hiervoor samen met diverse partners, zoals Starbucks.

Machteld de Haan, General Manager Shell Retail Nederland, licht verder toe: “Voor ons is het belangrijk dat onze klanten zich thuis voelen op onze stations. Wij zien onze klanten dan ook als gasten en willen optimaal voorzien in hun behoeften. Dit doen we doormiddel van verschillende activiteiten binnen ons Welkom bij Shell-programma, waar Deli by Shell deel van uitmaakt. Bij Deli by Shell komt dit tot uiting doordat onze gasten bij onze stations nu naast een snelle consumptie voor in de auto ook een verse warme avondmaaltijd kunnen afnemen.”

Klantgerichte stationsinrichting

Aanpassingen in de inrichting van de stations zorgen voor meer persoonlijk contact tussen de gasten en medewerkers van het Shell-station. Zo is het doorzichtige schot tussen de gast en de kassamedewerker weggehaald en is er een open keuken waar klanten zelf kunnen zien hoe hun ontbijt-, lunch- of avondmaaltijd vers bereid wordt. Ook voor de nieuwe inrichting en de ontwikkeling van het gehele Deli by Shell-concept werkte Shell samen met diverse partners, zoals shopper marketing resultaat- & onderzoeksbureau Conspicuous en designbureau Studio Mokum.

Meer in Media

Recente persberichten

Lees ons laatste nieuws, download onze jaarverslagen en zie hoe u contact kunt opnemen met de persvoorlichters van Shell in Nederland.

Wellicht ook interessant

Jaarverslagen en publicaties

Het Jaarverslag van 2014 and Form 20-F, het Duurzaamheidsverslag van 2014 en het Investors'Handbook van 2014 is beschikbaar op onze overkoepelende website om online te lezen of om te downloaden.

Volg ons

Blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen van Shell via RSS, email alerts, op Twitter of via onze apps.