Grootste Shell-station ter wereld officieel geopend

Het complex bevat verschillende Shell primeurs, waaronder een innovatief tanksysteem voor vrachtauto’s waarmee de tanktijd tot 50% kan worden verkort en waarmee met één betaaltransactie meerdere tanks eenvoudig kunnen worden bijgevuld. Het station is voorzien van interactieve schermen, waarop in 13 verschillende talen verkeers- en weerinformatie en aanbiedingen kunnen worden getoond.

Shell Berchem is 30 maal groter dan het gemiddelde Europese tankstation. Op piekdagen komen er tot 25.000 gasten langs. Maar liefst 20 tot 30 brandstofwagens zijn iedere dag nodig om de brandstofpompen bij te vullen.

‘Dit is een belangrijke dag voor Shell’, zegt István Kapitány, Executive Vice President Shell Retail. ‘Ik ben er trots op dat we een tankstation hebben gerealiseerd waar de klant als gast wordt verwelkomd. Ik ben tevreden dat we er in zijn geslaagd met zo veel andere partners samen te werken, die met dezelfde toewijding het beste willen bieden aan hun klanten.’

Het volledig vernieuwde winkelgedeelte biedt diverse winkels waaronder de Shell Select Shop met een breed aanbod aan producten zoals fruit, smoothies, drankjes, snoepgoed en een uitgebreid vers-aanbod van Deli2Go met vers gemaakte broodjes, soepen en panini’s.

Voor degenen die op zoek zijn naar rust en even willen bijkomen, zijn er diverse mogelijkheden op de eerste etage. Hier bevinden zich een Starbucks, Le Paradis Sucré en McDonalds.

Daarnaast hebben de uitgebreide sanitaire voorzieningen van 2theloo een upgrade gekregen.

Telefoon: 070 – 377 87 50
E-mail: media-nl@shell.com