Shell opent station op nieuwe locatie aan de A4

18-jul-2017

Shell Nederland Verkoopmaatschappij B.V. (Shell) heeft een volledig nieuw station geopend op een nieuwe locatie aan de A4. Shell Peulwijk-Oost biedt gasten een breed aanbod aan producten en diensten. Het station is bovendien ontworpen met oog voor energiebesparing.

Shell introduceert waterfles van gerecycled plastic

3-jul-2017

Shell heeft een herbruikbare waterfles ontwikkeld. De buitenkant van deze fles is gemaakt van gerecycled plastic. Bij aankoop van elke fles worden er drie belangrijke zaken gesteund: minder afval, minder plastic en minder armoede.

Shell opent Generation Discover bright ideas hub in Emmen

13-jun-2017

Rolf Sloots, Concernmanager van Emmen en Herman Baars, Production & Maintenance Delivery Manager NAM hebben samen met de groepen 7 van OBS De Kubus en OBS Emmermeer de Generation Discover bright ideas hub geopend. De komende twee weken (t/m 23 juni) zullen scholieren uit de omgeving samen met hun leerkrachten en ouders hier spelenderwijs kennismaken met wetenschap en technologie.

Shell opent Generation Discover Bright Ideas Hub in Amsterdam

30-mei-2017

Liesbeth Jansen, directeur van Bureau Marineterrein Amsterdam en Marjan van Loon, president-directeur Shell Nederland BV hebben samen met groep 7 leerlingen van de Alan Turing basisschool de Generation Discover bright ideas hub geopend. Deze futuristische dome staat op het Marineterrein en verwelkomt tot en met 9 juni scholieren uit de omgeving samen met hun leerkrachten en ouders, om spelenderwijs kennis te maken met techniek en wetenschap.

Shell start pilot met bezorgservice voor brandstoffen

29-mei-2017

Shell start een nieuwe bezorgdienst voor brandstoffen. Shell TapUp maakt het mogelijk om via een speciale app brandstof te bestellen, waarna een elektrisch aangedreven voertuig de brandstof op de gewenste locatie komt afleveren.

Nederlands team wint Shell Eco-marathon Europe in Londen

29-mei-2017

Green Team Twente van de Universiteit Twente wint Shell Eco-marathon Europa door de meest efficiënte prestatie in hun klassement neer te zetten. Met hun energiezuinige waterstofvoertuig reed Green Team Twente 278 kilometer op 1 m³ waterstof, een persoonlijk record. Omgerekend is dat te vergelijken met een rit van Amsterdam naar Praag op 1 liter brandstof.

Grijze Dag Bevordert Beheerst Rijgedrag

22-mei-2017

Wat is de invloed van dorst of trek, slaap, weer, verkeer of waar je naar luistert op rijgedrag? En wat is het verband met rijprestaties? Shell heeft ruim 100 jaar ervaring met motoren en hoe deze het beste kunnen presteren, maar het was nog onduidelijk welke factoren automobilisten en hun rijgedrag beïnvloeden. Shell heeft samen met Goldsmiths, University of London en Improof Research een baanbrekend onderzoek* gedaan met behulp van wearable technology die meer dan 300 deelnemers gebruikten, vragenlijsten en technologische data over rijprestaties. Het onderzoek is uitgevoerd ter gelegenheid van de lancering van de vernieuwde Shell V-Power formule.

Shell installeert snelladers voor elektrische auto’s

12-mei-2017

Shell Nederland Verkoopmaatschappij B.V. (Shell) wil in Nederland bij een eerste selectie van ten minste tien tankstations snelladers voor elektrische auto’s installeren. Met de ontwikkeling van een laadpuntennetwerk wil Shell voorzien in de behoefte van het groeiende aantal automobilisten met een elektrisch voertuig dat ook onderweg wil kunnen laden.

Shell opent Generation Discover bright ideas hub in Enschede

8-mei-2017

De Generation Discover bright ideas hub strijkt neer in het Roombeek Cultuurpark in Enschede. Van 8 mei tot en met 21 mei kunnen scholieren uit de omgeving samen met hun leerkrachten en ouders spelenderwijs kennismaken met wetenschap en technologie in deze futuristische dome. Tijdens het laatste weekend vindt hier ook het Maker Festival Twente plaats, een evenement dat inventiviteit, creativiteit en vindingrijkheid stimuleert.

Shell Pernis start met bouw restwarmteproject

6-apr-2017

Shell Pernis is gestart met de bouw van de installatie voor het restwarmteproject. Het project, een samenwerkingsverband van Shell Pernis met Havenbedrijf Rotterdam en Warmtebedrijf Rotterdam, gaat voldoende energie leveren om in de warmtebehoefte van 16.000 huishoudens te voorzien

Shell laat gasten kiezen met nieuw Air Miles-programma

1-mrt-2017

Shell vernieuwt zijn Air Miles-spaarprogramma en biedt gasten naast de vertrouwde spaarpunten ook gratis persoonlijke extra’s. Met Miles & Me, zoals het nieuwe sparen heet, wil Shell nog beter in de behoeften en wensen van zijn klanten voorzien.

Zie ook

Shell Venster

Deze editie van Shell Venster verenigt vakantie en energie-intensieve bedrijvigheid.

Shell Nieuwsbrief

Tien keer per jaar het laatste nieuws van Shell gratis in uw mailbox of op uw mobiel. Altijd, overal op de hoogte.