Direct naar de hoofd inhoud
Smart phone en koffie

Contact

Vragen, reacties? Neem contact met ons op!

Shell Klantenservice

Heeft u een vraag? Maak gebruik van onze nieuwe zoekfunctie om het antwoord op uw vraag zo snel mogelijk te vinden.

Vind uw antwoord voor vragen, klachten, suggesties en/of opmerkingen over Shell stations, loyaltyprogramma's, waardecertificaten en onze promotieacties.

Hoe kunnen wij u helpen?

Shell Klantenservice

Shell Recharge-klantenservice

Onze Shell Recharge-afdelingen Klantenservice en Verkoop zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar.

Tijdens kantooruren: 9.00 - 17.30 uur
Noodgevallen: 24/7 bereikbaar

+31 88 010 9500

 

Shell Recharge Help en Support

Voor vragen over facturatie, betalingen en geblokkeerde laadpassen: Vragen over laden onderweg

Voor vragen over thuis en zakelijk laden: Thuisladen? Stel hier je vraag

.

Klantenservice Shell Cards

Klantenservice Smeermiddelen

Customer Service Centre 0900-2022760 openingstijden maandag tot en met vrijdag 8.30 uur tot 17.00 uur

Technische vragen over smeermiddelen

Shell Campus Den Haag & overige locaties

Communicatie

U kunt de afdeling Communicatie mailen met vragen over Shell Nederland

. Vragen over producten, diensten donaties, sponsoring, projecten en opdrachten voor opleidingen, sollicitaties alsook acquisitie emails verzonden naar dit email adres worden niet in behandeling genomen.

Shell Impact Fonds & donaties

Ben jij betrokken bij een impactonderneming of maatschappelijke organisatie die zich inzet voor een inclusieve energietransitie? Wil je bijdragen aan betaalbare, duurzamere energie en mobiliteit of talentontwikkeling gericht op de banen van morgen?

Doe een aanvraag

Pers

Neem contact op met de persvoorlichters van Shell Nederland

Solliciteren bij Shell

Wij kunnen helaas niet langer open sollicitaties in behandeling nemen. Graag verwijzen wij u naar onze Carrière website voor de huidige vacatures en hoe u kunt solliciteren.

Waarschuwing voor fraude en vervalsing

Bedrijven van de Shell Groep ontvangen regelmatig telefoontjes en emailberichten van personen die opheldering vragen over zakelijke voorstellen, vacatures, uitreiking van prijzen en toekenning van monetaire subsidies.