Een van de grootste uitdagingen voor bestuurders met een lichamelijke beperking is het voltanken van hun auto – daarom hebben Shell en fuelService de handen ineen geslagen om bestuurders met een lichamelijke beperking te helpen bij het tanken.
Met deze dienst kunnen bestuurders de deelnemende tankstations om hulp vragen voordat zij vertrekken, zodat ze zeker weten dat er iemand beschikbaar is om hen te helpen als ze bij het tankstation zijn aangekomen. De bestuurder laat vervolgens het tankstation weten dat men is gearriveerd en geeft het pompnummer door waar de auto staat geparkeerd. Het tankstation stuurt een bevestiging naar de bestuurder en geeft aan hoe lang het gaat duren tot de assistentie beschikbaar is. De betaling kan ook via de medewerker verlopen
Klanten met een smartphone kunnen gebruik maken van de gratis fuelService-app, waarmee bestuurders snel en eenvoudig deelnemende tankstations kunnen vinden, de route ontvangen en vervolgens om assistentie kunnen vragen. Bestuurders zonder smartphone vinden alle informatie de ze nodig hebben op de fuelService-website . Bestuurders kunnen hun ervaringen ook terugkoppelen naar het tankstation, om deze geweldige dienst nog verder te verbeteren.