Shell Recharge is verheugd om op Europees niveau samen te werken met BYD, en BYD-rijders korting aan te bieden in Nederland en andere Europese landen.

We verbeteren de Shell Recharge x BYD-ervaring om je nog beter van dienst te zijn! Als onderdeel van deze upgrade wordt het bestellen van de Shell Recharge x BYD-laadpas via de BYD App van eind november 2025 tot eind januari 2026 tijdelijk stopgezet.
Heb je al een Shell Recharge x BYD-laadpas?
· Dan zit je goed! Je pas wordt op 5 december gemigreerd en je blijft genieten van dezelfde voordelen, waaronder:
*Je kortingsperiode wordt automatisch verlengd met 12 maanden—je hoeft niets te doen!
Ben je een nieuwe BYD-rijder (BYD gekocht tussen november 2025 en januari 2026)?
Je kunt je Shell Recharge x BYD-laadpas bestellen vanaf eind januari 2026. We begrijpen dat wachten niet ideaal is, maar geloof ons, het is de moeite waard!
We nemen een korte pauze om te werken aan verbeteringen zoals:
Bedankt voor je geduld. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen in de Shell App met een complete vernieuwde Recharge x BYD-ervaring, waarin gemak en innovatie samenkomen.
Bekijk hier (PDF, 217 kB) de algemene voorwaarden
BYD-rijders met een BYD-app en Shell Recharge X BYD-laadpas kunnen aanspraak maken op deze promotie.
Lees er meer over op deze website van BYD; www.byd.com/nl/BYD-Shell-laadpas
De kosten worden direct na de laadsessie afgeschreven en je krijgt hiervan meteen een kassabon per e-mail en in de app.
Om te profiteren van de korting, moet je een laadsessie starten met de Shell Recharge x BYD-laadpas of via de Shell App waarin deze laadpas actief is.
We raden aan om de BYD-app te downloaden en daarin het aanvraagformulier voor een Shell Recharge X BYD-laadpas in te vullen. Wanneer de laadpas naar je wordt verzonden, moet je de laadpas activeren. De korting is automatisch gekoppeld aan de actieve Shell Recharge x BYD laadpas.
De korting is geldig op het snelle en ultrasnelle netwerk van Shell Recharge in Nederland en andere landen, voor een maximale periode van 12 maanden.
Helaas is dit niet zichtbaar in de BYD-app of de Shell App. Wij adviseren om na te gaan wanneer je je laadpas hebt besteld en ontvangen.
Na het invullen van het aanvraagformulier in de BYD-app én als je in Nederland, Duitsland of Oostenrijk bent gevestigd, moet je rekening houden met een levertijd van 7 tot 12 werkdagen. Ben je woonachtig in het Verenigd Koninkrijk dan dien je rekening te houden met 12 tot 17 werkdagen voordat de laadpas wordt bezorgd.
Dit kan helaas op geen andere manier dan via de BYD-app. Allereerst hebben we de unieke identificatie code van het voertuig en e-mailadres nodig om een account aan te maken. Vanwege bescherming van persoonsgevens wetten mogen BYD en Shell Recharge uw e-mailadres en postadres alleen delen via een beveiligde digitale route. Het postadres is nodig om de verzending van de laadpas te voltooien.
Helaas niet, een klant die één BYD-voertuig bezit, kan slechts één Shell Recharge X BYD-laadpas aanvragen.
Ja dat kan, een BYD-dealer zoals Louwman ontkoppelt de unieke voertuigcode van de vorige eigenaar, en koppelt de voertuigcode aan de nieuwe berijder. In de BYD-app kan de aanvraag dan voor een Shell Recharge X BYD-laadpas worden gestart.
Zodra je het aanvraagformulier in de BYD-app invult, wordt er een melding naar jouw e-mailaccount gestuurd. Controleer je inbox of spam-folder voor een bevestigingsmail van de aanvraag.
Nee, de korting geldt alleen voor de snelladers en ultrasnel-laders (>150 kW) in het netwerk van Shell Recharge. Deze kun je vinden door gebruik te maken van de filter in onze app.
Dat klopt, de korting zal alleen zichtbaar zijn op je factuur.
De korting is van toepassing in Oostenrijk, België, Frankrijk, Duitsland, Nederland, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. Houd er rekening mee dat we alleen de verzending van kaarten in Oostenrijk, Duitsland, Nederland en het Verenigd Koninkrijk kunnen regelen.
Bel het nummer op de achterkant van de kaart en ons Shell Recharge-klantenserviceteam kan u helpen.
Bel het nummer op de achterkant van de kaart en ons Shell Recharge-klantenserviceteam kan je helpen.
Gebruik de Shell App om een ander oplaadpunt te vinden of bel onze klantenservice. Wij zijn 24/7 bereikbaar voor technische problemen.