Direct naar de hoofd inhoud
Laadoplossingen

Laadoplossingen voor bedrijven

Van hardware tot software, Shell Fleet Solutions biedt een compleet ecosysteem om EV-laadvoorzieningen naar behoefte in te richten en op te schalen.

Shell Fleet App en Shell Card

Shell Card en Shell Fleet App

De zakelijke laadpas én tankpas


Met de Shell Card - de zakelijke laadpas én tankpas - kunnen jij en je medewerkers zowel elektrisch laden als kwaliteitsbrandstoffen tanken. In Europa kun je als zakelijke gebruiker van de Shell Card zo terecht op meer dan 1 miljoen laadpunten (roaming), verspreid over 33 landen, en bij 26.000 Shell-stations en de Nederlandse Esso-stations. Met de Shell Fleet App kun je tot 30 kaarten gelijk aanvragen en staat alles netjes op één account. 

Lees meer en meld je aan

Slimme sectorspecifieke laadoplossingen

Een rij witte busjes

Wagenparken

Een vrouw leest het etiket op een plastic verpakking in een supermarkt

Horeca- en winkellocaties

Shell Recharge-laders in een parkeerlocatie in Nederland

Parkeerlocaties

Een zwarte luxe wagen.

Autofabrikanten en autodealers

Een man met koffie en snack terwijl zijn auto oplaadt bij een Shell Recharge-lader onderweg.

Leasemaatschappijen

Elektrische auto wordt geladen

Verkooppartners

Business Hub

Business Hub

De Business Hub is een gebruiksvriendelijk onlineplatform waarmee grote bedrijven alle aspecten van hun Shell Recharge-laadinfrastructuur bewaken, analyseren en beheren op één centrale plek.

Beheer je infrastructuur effectief | Krijg een duidelijk overzicht van je laadinfrastructuur en zie direct voor welke punten je actie moet ondernemen.

Krijg inzichten | Krijg cruciale inzichten in het gebruik en de totale kosten van je EV-laadinfrastructuur. Je kunt gegevens in een handomdraai exporteren naar aangepaste rapporten.

Bespaar tijd | Beheer eenvoudig al je laadpuntlocaties via één centraal platform. Dit bespaart je tijd en moeite.

Neem contact op over de Business Hub

Veelgestelde vragen over de Business Hub

1. Hoeveel kost de Business Hub?

Toegang tot Business Hub is inbegrepen bij het zakelijke Entry-abonnement, voor de prijs van € 8 per laadpunt per maand. Voor meer informatie over abonnementen, staffelkorting en prijzen kun je terecht bij je accountmanager.

2. Hoeveel laadpunten kunnen aan het platform worden gekoppeld?

Er geldt geen maximum voor het aantal laadpunten dat je kunt koppelen. De Business Hub is speciaal ontworpen om het beheren van grote laadinfrastructuren door bedrijven, zoals winkels, parkeerterreinen en kantoorlocaties.

3. Wordt data op het platform in realtime weergegeven?

De Business Hub toont zowel realtime data als historische data voor je laadinfrastructuur, op basis van je eigen selectie.

4. Werkt de Business Hub alleen met Shell Recharge-laadpunten?

Ja, het Business Hub-platform is speciaal ontworpen voor gebruik met de laadpunten van Shell Recharge. Dit zorgt voor een optimale gebruikerservaring. Het is niet mogelijk om laadpunten van andere merken te koppelen.

5. Welke functies komen er in de toekomst bij?

Je feedback en inzichten helpen ons bij het optimaliseren van de roadmap voor ontwikkeling van de Business Hub. Wanneer er nieuwe functies geïntroduceerd worden, zullen we je hierover informeren en laten we zien hoe je bedrijf optimaal kan profiteren van de ontwikkelingen op het platform.

6. Wie binnen mijn bedrijf kan de Business Hub gebruiken?

De Business Hub voorziet in de specifieke behoeften van wagenpark- en locatiebeheerders. Dit zijn bijvoorbeeld medewerkers die de bestuurderstoegang en laadpunten beheren, en medewerkers die gebruikmaken van laadgegevens, zoals data over energieverbruik en daaraan gekoppelde kosten.

7. Is er training nodig om de Business Hub te kunnen gebruiken?

Nee, je hebt geen specifieke training nodig om de Business Hub te kunnen gebruiken. De Business Hub is ontworpen met het oog op de behoeften van je bedrijf. Het is gebruiksvriendelijk en intuïtief, net als alle andere producten en services van Shell Recharge Solutions. We staan daarnaast altijd klaar om je te helpen bij vragen over het platform.

8. In welke talen is de Business Hub beschikbaar?

De Business Hub is beschikbaar in het Nederlands, Engels, Duits en Frans, Italiaans, Noors en Spaans.

9. Waar vind ik meer informatie over de Business Hub?

Als je vragen heeft die hier niet zijn beantwoord, neem dan rechtstreeks contact op met je accountmanager of gebruik het invulformulier hieronder.

Een man laadt zijn elektrische auto in een kantooromgeving.

Vandaag nog de passende laadoplossing

Onze experts helpen je graag met het vinden van het EV-ecosysteem dat bij je past.

Neem contact op